Apasă pedala cu drag și ardoare minim 8 ore pe zi. Uneori accelerează, alteori o lasă mai moale, dar ajunge mereu la aceeași destinație în același timp. Pentru ea, viteza nu are niciun sens. În același timp, ascultă muzică clasică și privește cu mândrie piesele deja finisate aranjate cu multă migală pe manechine.
Alina Lenart are un business de design vestimentar și “conduce” o mașina de cusut Juki pe care o tratează ca pe propriul copil. Asta pentru că știe că, pe lângă un talent deosebit și multă muncă, ei îi datorează o mare parte din succesul pe care deja îl are.
Și totuși, cum ar trebui sa facă Alina – și mulți alții – să își promoveze mica afacere de croitorie acum, când pandemia pare că nu se mai termina ?
Câteva tips & tricks mai jos:
Mai țineți minte tabletele acelea cu scris magnetic pentru copii unde un desen se putea șterge instant ? Ei bine, cam așa functioneaza și storytellingul in ziua de azi in mediul online. Principala diferența e ca în loc de a desena, faci o fotografie prin care spui povestea vestimentației pe care ai creat-o și o arați instant lumii întregi. Alege un fotograf creativ și îți va putea realiza un storyshooting chiar și de la distanță!
Povestea creației tale vestimentare înseamnă și povestea ta. Ce vrei sa transmiți unui potențial cumpărător ? De ce te-ar alege pe tine in locul brandurilor mari de fast fashion care oferă deja reduceri substanțiale in miez de vara ? Vorbește cu fotograful pe care l-ai ales și lasă-l să te descopere și să îți vadă potențialul. Vei fi surprins(ă) de mesajul reflectat în fotografiile obținute.
…și lasă teama la o parte. Ai vreo idee genială și nu știi cum să o pui în practică ? Transmite-i fotografului tău mesajul foarte clar și colaborați pentru a crea magie. În mediul online, nu există limite.
Insta-croiul nu e o invenție în vremuri de pandemie, ci o realitate care va rămâne cu noi multă vreme de acum înainte. Da, creațiile tale trebuie sa fie în aceeași măsura instagramabile pe cât sunt de frumoase și inspirate. Motivul e simplu, mediul online e plin de conținut, însă puțin este cu adevărat valoros. Așa că, va trebui sa stii exact ce anume sa arăți in acea fotografie din story/profil ca să atragi vizitatori.
Pe lângă fotografiile minunate, o sa ai nevoie și de un text la fel de valoros. Și nu vorbesc de click baits, ci de puțin marketing care ajuta sa te deosebești in lumea online și sa îți promovezi unicitatea. Apelează la experți in domeniu sau fa putina cercetare și vezi cum arată textele marilor designeri de slow fashion in mediul online.
Mai jos poți vizualiza câteva fotografii realizate pentru atelierul Alinei Lenart ( Allen by Alina Lenart ).
Model: Ana-Maria Cărășel Ghiulai
Foto: Anita Bejenaru
Fii inspirat și alege să fii diferit !